sobota, 9 sierpnia 2014

Skąd ten pomysł i czemu on służy

Założenie niniejszego bloga miało na celu zebrania w jednym miejscu wszystkich Pomników, Grobowców i Miejsc w których chowane są Dzieci Poronione, Martwo Narodzone jak i te, którym nie dano spocząć w mogile choćby z winy lekarzy, którym nie chciało się rodziców poinformować, że mają do tego prawo.

Sama możliwość pójścia pod pomnik i zmówienia pacierza dla osieroconego rodzica, który nie mógł pochować swojego dzieciątka jest bardzo ważnym momentem w jego życiu. Dlatego dla wszystkich tych rodziców, postanowiłam zrobić listę miast z ulicami i zdjęciami tych pomników osobiście przeze mnie wykonanych. Na tym blogu postaram się opisywać, jak wyglądała moja podróż po Polsce w celu udokumentowania Pomników. Jakie były reakcje ludzi czy wiedza na temat znajdującego się pomnika. Mam nadzieję, że mój czas, podróż i wysiłek przyniesie niejednemu Aniołkowemu Rodzicowi ulgę w jego bólu i cierpieniu. Mam też nadzieję, że Ci, którzy nie przeżyli starty swojego dziecka też odnajdą tutaj zadumę, zrozumienie i odrobinę współczucia dla Rodzica po Stracie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli nie wiesz co czuje rodzic po stracie...nie komentuj ...